Tuesday, March 17, 2009

ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ''ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ''

Mε ιδιαίτερη υπερηφάνεια ενημερώνω το κοινό, ότι μέλος της ομάδας Εξαρχείων προσκλήθηκε στην ημερίδα στην οποία μιλήσουν οι διάσημοι Krugman και Buiter. Έτσι, ο Γιώργος Γλυνός θα παραστεί στη μεγάλη αυτή Συνδιάσκεψη τζάμπα, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε μεθόδους Εξαρχείων, όπως απειλούσε, γιατί δεν ήθελε να πληρώσει 1000Ε είσοδο. Για όσους φθονερούς και δύσπιστους, ιδού η απόδειξη της πρόσκλησης.
Επίσης ενημερώνω, ότι δεν χρειάστηκε να καταφύγω σε παρόμοιες μεθόδους, μια και είμαι επίσημος προσκεκλημένος την ίδια μέρα και ώρα, στο δεύτερο Παγκόσμιο συνέδριο Web Sience, υπό την ιδιότητά μου ως Προέδρου του Κόμματος Συνταξιούχων , από τον φίλο μου οργανωτή Γιώργο Μητακίδη. Εκτός από εμένα θα παραστεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο εφευρέτης του WEB, και πλήθος κόσμου, όπως 300 ειδικοί από όλο τον πολιτισμένο κόσμο. Προτιμώ αυτό το Συνέδριο, εκτός κι αν βρέχει και δεν μπορέσω να χρησιμοποιήσω το μηχανάκι μου. Σχετικά με το Συνέδριο θα βρείτε πιο κάτω στη σελλίδα μας.

1 comment: