Monday, March 30, 2009

ΤΕΣΤ

Μιά προσφορά του ΦΡΑΓ.ΚΟΥ στα μέλη του μονοπρόσωπου ψηφιακού κόμματος. Δεν ξέρω αν είναι 1. Πράγματι τεστ Αλτσχάιμερ 2. Δεν ξέρω αν το Ν πράγματι υπάρχει στην τρίτη σειρά. Αν το βρείτε πες τε μου σε μήνυμα και θα τα βγάλω όλα στο τέλος. Πάντως εγώ βρήκα μόνο τα δυο πρώτα γράμματα. Και γενικά με τα τεστ που έγιναν τελευταία της μόδας στο μπλογκ, μάλλον για ξεμωράματα μου φαίνεται, μια και δεν βρίσκω τίποτε και όμως μ΄αρέσουν. Πάντως φίλε ΦΡΑΓ.ΚΟ δεν φαντάζομαι να κόβεις με τέτοιες μεθόδους τους φοιτητές σου! Σε μένα δεν έπρεπε πάντως να το κάνεις αυτό, γιατί στο σπίτι τού -πως το λένε, πως το λένε-δεν μιλάνε για σκοινί. Καλή τύχη σε όσους προσπαθήσουν.
Τest Alzheimer..

3 comments:

  1. Και ομως το Ν υπαρχει!
    Ομως εμενα με προβληματισε το 1 με το C.
    Μου ξεπηδουσαν C στις ακρες του συνολου των Ο
    αλλα οταν εστιαζα εκει εβλεπα πως δεν υπηρχε.
    Ισως εκτος απο τεστ να ειναι και οφθαλμαπατη.
    Ισως να φταιει και το οτι εχω μυωπια-υπερμετρωπια και ολιγη πρεσβυωπια.
    Μπορει και το κομπιουτερειν...αν και το εκανα το πρωι που ειχα φρεσκια οραση.
    Παντως αγαπητα μου παιδια μην τρομαζετε....
    Τα τεστ Αλτσχαιμερ ειναι πολυ πιο απλα.
    Σε ρωτανε σε ποιο ετος βρισκομαστε, τι μερα, σε ποιο νομο...τετοια πραγματα
    Εκτος αν πιανει προδιαθεση..
    Ή τα φτιαχνει καποιος παλιοτρομοκρατης συνταξιουχων.

    ReplyDelete
  2. Τρομοκράτες συνταξιούχους δεν έχουμε στην ομάδα. Κάτι καλοκάγαθους τύπους μόνο. Δεν αναφέρομαι βέβαια στις γυναίκες.. Μπράβο που το βρήκες. Εγώ δεν τα κατάφερα στο 3.
    Όσο για το C που ξεπετάγεται δεν ξέρω. Πάντως αυτά που έθεσες ως ερωτήματα διάγνωσης, ομολογώ ότι τα βρίκω δυσκολότερα. Λες να..

    ReplyDelete
  3. Ηνοημοσυνη εχει πολους τομεις.
    Ειναι οπως οι σωματικες ικανοτητες.
    Αλλος εχει ικανοτητες στα σπριντ αλλος στους δρομους αντοχης αλλος στα πηδηματα.
    Παρατηρω οτι εχεις μια καποια συνοχη ακομα στον λογο εχεις μια σχετικη μνημη
    εχεις και χιουμορ...
    εισαι σε ικανοποιητικο σταδιο αντιληψης!!!!
    Απο οραση δεν ξερω..
    Εγραψα "παλιοτρομοκρατης συνταξιουχΩΝ"
    οχι -ος
    Αλλα και αυτο δεν ειναι προβλημα.
    Υπαρχουν και οι οφθαλμιατροι αν θυμασαι...

    ReplyDelete