Monday, May 18, 2009

ΑΝΔΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΣΤΟ BLOG

Αν κοιτάξετε στην ανάρτηση ''ΧΑΡΩΠΆ ΤΑ ΔΥΟ ..''-λίγο πιο κάτω- θα δείτε στα Comments, τη στιχομυθία μεταξύ μιάς φίλης blogger και εμού, σχετικά με την πρότασή της να ανεβάσουμε τις φωτογραφίες του Antonix και τη δική μου, και οι φίλοι να ψηφίσουν ποιός είναι ''πιό ωραίος, πιό λαμπερός κλπ..''
Παρά το γεγονός ότι διαισθάνομαι κάποια παγίδα, ενδίδω και υπόσχομαι να ανεβάσω το θέμα την Πέμπτη. Προυπόθεση, να συμφωνήσει και ο αντίπαλός μου και να στείλει φωτο της επιλογής του, γιατί κάπου γυρνάει και δεν τον βρίσκω. Επίσης, αν συμφωνεί και η φίλη προτείνω να διευρύνουμε τον διαγωνισμό. Δηλαδή όποιoς θέλει, να στείλει την φωτογραφία του και να συμμετάσχει στον διαγωνισμό.
Επίσης λέω να τον περιορίσουμε σε ''άνδρες κάποιας ηλικίας ενδεδυμένοι'', ώστε να είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη. Έχω ήδη και μια φωτο του ''Εκσυγχρονιστή'' , αν δεχτεί να μας ανταγωνιστεί. Έπαθλο προτείνω έναν αστακό στα κάρβουνα στου ''ΣΩΤΗΡΗ'' , δωρεάν για τον νικητή(εκτός και αν είναι ο Αntonix).
Δεν θέλω να σας επηρεάσω, αλλά αν γίνει ο διαγωνισμός , όποιος ψηφίσει υπέρ του αντιπάλου μου, θα υποστεί τις συνέπειες του νόμου Σαρκοζί.'' Αποκλεισμός για ένα μήνα από την πρόσβαση στο διαδίκτυο''.
Ίσως υποβαθμίζει το επίπεδο του blog ένας τέτοιος διαγωνισμός, αλλά πιστεύω θα είναι ποιοτικά ανώτερος από την Eurovision.
Τι λέτε? Να το κάνω?

20 comments:

  1. Ο Σωτήρης χαμένος από χέρι - πάρε από τώρα τηλ στην Μαρία να ετοιμάζει κακαβιά

    ReplyDelete
  2. Όχι κακαβιά. Σκόρπαινα βραστή για μένα κια γάβρο μαριναρισμένο με αλάτι Αυλαίμονα για σε΄να. Έχασε ήδη. Δηλαδή αποδέχεσαι την πρόταση? Άρα στείλε φωτο της επιλογής σου. Εγώ θα βάλω αυτήν που έχω στο μπλογκ γιατί εν έχω καλύτερη

    ReplyDelete
  3. ναι ναι ναι
    να γινει !!!
    και αν αισθανεσαι ανασφαλεια να σου ριξω λιγο φωτοσοπ στη φωτο σου να δουν και οι αλλοι το θειο φως που σε περιτριγυριζει!!!

    ReplyDelete
  4. Να γίνει, αλλά δεν έχω ακόμη ενθάρρυνση από το κοινό και τους συνεργάτες μου, ο δε αντίπαλος μου στέλνει κάτι σαχλαμάρες για φωτογραφίες του. Κάτι Ράμπο , ξέρεις. Δεν μπορώ να μιλήσω διαδικτυακά σοβαρά μαζί του..

    ReplyDelete
  5. Καλά , μάλλον κανένα σάββανο θα μου ρίξεις.

    ReplyDelete
  6. ποση ενθαρρυνση θες?
    απο ποσους?
    να φροντισω....

    (ακου σαββανο...
    υποψιαζομαι οτι με βλεπεις με καχυποψια και αμφιβαλεις για τα φιλικα μου αισθηματα..)

    ReplyDelete
  7. Όχι καλέ, κάθε άλλο.Απλώς ο άλλος ρετάρει. Μπερδεύει την Μαρία με τον Σωτήρη...

    ReplyDelete
  8. NAI !!!!!!! na to kanete !
    georgette

    ReplyDelete
  9. Τριφύλλη, αν νομίζεις οτι με φωτογραφίες ανδρών θα με παραβγείς σε κλικς θα αναρτήσω όλα τα σεξι αγόρια της indie pop σκηνής.Αυτά που κάνεις είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Εμείς εδώ κουραζόμαστε για την κουλτούρα κι εσύ άφησες την οικολογία για τα καλλιστεία...
    Rocks de...Bilio

    ReplyDelete
  10. Πες στην Ελισάβετ οτι της έβαλα απάντηση. Στεναχωρηθηκε η καημένη...
    Rocks de Milo

    ReplyDelete
  11. Βρε Μπίλιω,γιατί δεν οργανώνεις παράλληλα κι εσύ καλλιστεία ωρίμων γυναικών? Να μια ιδέα για τα AGB σου. Και για να δεις το επικοινωνιακό μου δαιμόνιο, θα μπορούσα να συμμετάσχω κι εγώ.. κατ΄εξαίρεσιν. Τι λες? Αντί να γκρινιάζεις και να τρέχεις στα ηφαίστεια για να κανεις κρέμες απόστάχτη, κάνε κάτι τσαχπόνικο. Α. Δεν θα δεχτω να κάνεις καλλιστεία χωρίς κλπ..Θα μου φας την πελατεία.
    Λοιπόν όσα ινδικά κορίτσια και να βάλεις, αν στο δικόμου είμαι εγώ με τον αχαίρευτο θα σπάσουμε ταμεία. Γιατί? Γιατί είμαστ, να , κ'απως.

    ReplyDelete
  12. Την Ελισάβετ? Τι έκανε? Πού της άφησες? Τι πράμα?

    ReplyDelete
  13. Λοιπόν Ροξανιμαρια άκου να δεις.Πρώτον δεν έχω πει ακόμη πως θα το κάνω, γιατί όπως βλέπεις μόνο τρείς έχετε απαντήσει εκ των οποίων η μία στις Βρυξέλλες που λόγω υγρασίας δεν πιάνεται.2ον, ο άλλος στέλενει κάτι φωτο για τον διαγωνισμό επείτηδες αδημοσίευτες. Και τρίτον κανένας άλλος δεν δήλωσε συμμετοχή, οπότε αν δεν υπάρξει εξέλιξη, κερδίζω χωρίς διαγωνισμό,΄ψαρόσουπα στο σουβλατζίδικο στον Αυλαίμονα, αντι στου Σωτήρη. ΄Ασε που σας ξέρω, θα ψηφίσετε όλες τον αχαίρευτο για να μου τη σπάσετε.

    ReplyDelete
  14. Όλο γκρίνια είσαι.Εγώ θα συμματάσχω . Τι πρέπει να κάνω?

    ReplyDelete
  15. Ψαρόσουπα στο σουβλατζίδικο; Μπα, καλύτερα μπριζόλα σε βετζετάριαν..
    Εγώ ήμουν αντι-Μαριακός αλλά μετά από 2 δοκιμές αναγνωρίζω το σωστό.
    Αλλά εκεί θα τα χαλάσουμε; Ετσι κ αλλιώς, ο νικητής αποφασίζει, θα με αφήσετε λοιπόν να αποφανθώ εν ηρεμία.

    ReplyDelete
  16. Εν αφασία μάλλον

    ReplyDelete
  17. Εεε παίδες τζόβενοι!
    Θα μου πει κάποιος το όνομα του βαρύτονου εκείνου τύπου που τραγουδούσε τόοοτε το
    "Ερημος βαρύς και μόοονος
    περπατώ μεσ' τη ζωή
    και κρατώ το κομπολόοοϊ
    που μου χάρισαν στον κόσμο οι κακοί..";;
    Ελεγε κ ένα άλλο όπου μιλούσε σε ένα αλογάκι που θα του έδινε αχυράκι μόλις φτάσει στο παχνί κλπ κλπ
    Τον ψάχνω χρόνια (λίγα, φυσικά).
    Γρήγορα πλήιιζ, μην σας χάσω, φτου φτου φτού toc toc toc..

    Antonix

    ReplyDelete
  18. Να σε χάσουμε εννοείς..
    Πάρε το τραγουδάκι. Με την επιλογη σου παντως αποκαλύπτεις την ηλικία σου
    http://www.youtube.com/watch?v=1IJ8uzQPuA0

    Τελικά θα συμμετάσχεις στον διαγωνισμό ή όχι. Γιατί οι φωτογραφίες που στέλνεις είναι άσχετες-Ράμπο κλπ-'

    ReplyDelete
  19. Πολύ σε ευχαριστώ για το τραγουδάκι. Τώρα θυμάμαι και τα λόγια! Ομως δεν το έχω ακούσει ξανά από την Δανάη, το τραγουδούσε ένας τρομερός βαρύτονος, πώς θα τον βρούμε;

    Την ηλικία μου δεν την κρύβω. Γιατί να την κρύψωμεν άλλωστε;
    Είπαμε όμως, όπως όλα τα εγκλήματα έτσι και τα ηλικιακά παραγράφονται κάθε 20 χρόνια ακόμα και σε πολλαπλά υπότροπους..
    Απορώ γιατί δεν κάνεις χρήση της ευεργετικής αυτής διάταξης!

    Κάτσε ντεε, με τον διαγωνισμό..!
    Εχω βάλει φιλέτα στα μάγουλα (αλα Κωνσταντάρα) και θα βγάλω φωτογραφία μετά. Το καλό πράμμα αργεί.

    ReplyDelete
  20. Άλλα αντί άλλων. Εδώ συζητάμε για σοβαρά πράγμτα, την Πέμπτη έχω υποσχεθεί διαγωνισμό, κι εσύ μας ζητάς να σου βρούμε βαρύτονους.. Καλή είναι και η Δανάη. Θα σου αφιερώσω μάλιστα κι ένα τραγουδάκι της, όταν τελειώσεις με τα ''φιλέτα'' στα μάγουλα. Το ''μαραμένα τα γιούλια κι βιόλες..''
    Όσο για βαρύτονο άκουσε καλύτερα τον Topi Lahtipuu θα τον βρεις στην προγούμενη ομάδα αναρτήσεων.

    ReplyDelete