Sunday, May 31, 2009

''CASTA DIVA'' H MARIA CALLAS AND THE BIRDS

4 comments:

  1. μπραβο παιδι μου προοδευεις στο μουβι μεϊκινγκ!!! μαρεσει που τελειωνεις με αυτο το ασπρομαλικο γερακοειδες! Ενα σωρο κρυφα νοηματα! δυσνοητα μεν αλλα ...νοηματα..
    και αν λαβομε υπ οψιν οτι τα περισσοτερα πτηνα που εβαλες ηταν μη ωδικα συμπεριλαμβανομενου και του πιθηκου ...τοτε ...
    (μολις βγαλω το συμπερασμα θα το καταχωρισω...)

    ReplyDelete
  2. :) :0 :)

    genikos ομως προοδευεις! ΕΥΓΕ ΝΕΕ ΜΟΥ!!!
    σε τι προγραμμα τα κανεις;

    ReplyDelete
  3. Να λείπουν οι ειρωνίες..Άκου νέε μου ολόκληρος πρόεδρος κόμματος ηκλπ! Πρώτα στο Picassa. Εκεί επιλέγω το movιε όπου ανεβάζω και το κομμάτι που έχω στον σκληρό. και μετά στο youtube ή όποιο άλλο. Αν κάποια στιγμή συμπέσουμε στο μπλογκ, πες μου να κατεβάσω για λίγο όμως μια παραλλαγή που μου ξέφυγε και την κατέβασα και αντικατέστησα αρον αρον..Θα λυθείς στα γέλια. Ολα αυτά μετά το μπάνιο και τον απογευματινό ύπνο

    ReplyDelete