Tuesday, May 19, 2009

ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥ HIGGS KAI ΟΙ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

Από σήμερα μπαίνουμε κι εμείς στην προεκλογική περίοδο. Οι πύλες ανοιχτές για όποιον θέλει να συνεισφέρει στον προβληματισμό και την αναψυχή μας. Άντε γιατί μετά πάω για γάμο στα Κύθηρα, και ξεμυαλίζομαι.

Αρχίζω περιαυτολογώντας. Αναρτώ ένα άρθρο μου, προφητικό, στο ''ΒΗΜΑ'' προ αμνημονεύτων. Έτσι θα θαυμάσετε την οξύνοια και διεισδυτικότητα της σκέψης μου. Ένα χρόνο μετά , καμία από τις προβλέψεις μου δεν βγήκε αληθινή. Διαψεύστηκα παταγωδώς. Ακόμη μια φορά στη ζωή μου. Καμαρώστε με.
''Ας ξεχάσουμε το 2008. Το 2009 είναι μια κρίσιμη χρονιά για την ανθρωπότητα και ειδικότερα για τους φυσικούς. Οχι τόσο γιατί τότε προβλέπεται να ηρεμήσουν οι χρηματαγορές, κατά τον «Εconomist», όσο διότι πρόκειται να λειτουργήσει στο CΕRΝ, το ευρωπαϊκό κέντρο πυρηνικών ερευνών στη Γενεύη, ο μεγαλύτερος επιταχυντής σωματιδίων στον κόσμο, ο περίφημος LΗC. Με τον επιταχυντή ελπίζουν οι φυσικοί ότι θα ανιχνευθεί επιτέλους το σωματίδιο του Ηiggs. Είναι το μοναδικό από τα 30 στοιχειώδη σωματίδια που απαρτίζουν το Σύμπαν..''
read more..
Ξεκινώντας λοιπόν την προεκλογική καμπάνια μας αρχίζω με το γλείψιμο. Πώτα πρώτα είμαι ενθουσιασμένος με τους επικεφαλής των δυο μεγάλων. Η Μαριέττα και ο Γιώργος, φίλοι απ΄τα παλιά-ειδικά του Γιώργου, φίλη είναι και η μαμά του-είναι οι άριστες επιλογές. Και επειδή θα εκλεγούν οπωσδήποτε, δεν χρειάζεται να ψηφίσω και τα κόμματά τους. Ποιόν ενδιαφέρει τι ψηφίζω? Κανέναν προφανώς.Αρκεί νε ψηφίσω και να ασκήσω το δημοκρατικό μου δικαίωμα. Αγίου πνεύματος θα μου πείτε. Ε, μια φορά άς μην ασκήσω την θρησκευτική μου υποχρέωση τρώγοντας φαγκριά στον Αυλαίμονα. Άς πάω την άλλη εβδομάδα που είναι και ο γάμος.
Πείτε κι εσείς γνώμες και απόψεις. Μην ανησηχείτε για τυχόν επιπτώσεις των γραπτών σας στη σταδιοδρομία σας στο blog. Ξέρω και ασκώ τρυφερή λογοκρισία. Α, ναι και ο Στέφανος Σταμέλος υποψήφιος των οικολόγων πράσινων είναι τακτικός συνεργάτης του μπλογκ και ενεργός στην τοπική κοινωνία. Κρίμα που δεν είναι σε εκλόγιμη θέση.

No comments:

Post a Comment