Thursday, October 22, 2009

ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΑΣ

Ένας άνδρας έβγαινε από μια καφετέρια με τον πρωινό καφέ του, όταν παρατήρησε μια εντελώς ασυνήθιστη τελετή κηδείας προς το κοντινό νεκροταφείο.
Μια μεγάλη μαύρη πομπή ακολουθείτο από μια δεύτερη μεγάλη μαύρη πομπή περίπου στα 20 μέτρα πίσω από την πρώτη.
Λίγο πιο πίσω από τη δεύτερη πομπή ήταν ένας άνδρας.
Περπατούσε μόνος, έχοντας δεμένο ένα σκύλο σε ένα λουρί.
Πίσω από τον άνδρα με το σκύλο ακολουθούσαν περίπου 200 άνδρες που περπατούσαν στοιχισμένοι εφ'ενός ζυγού.
Τον πρώτο άνδρα κυρίευσε η περιέργεια οπότε πλησίασε με σεβασμό το άνδρα με το σκυλί και τον ρώτησε:
- Λυπάμαι για την απώλειά σας.
Μάλλον είναι κακή στιγμή να σας ενοχλήσω αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπω μια κηδεία σαν κι αυτήν.
Τίνος κηδεία είναι;
- Της συζύγου μου.
- Τι της συνέβη;
- Το σκυλί μου της επιτέθηκε και την σκότωσε.
- Κι η δεύτερη πομπή, τίνος κηδεία είναι;
- Είναι της πεθεράς μου. Προσπαθούσε να βοηθήσει τη σύζυγό μου όταν την άρπαξε το σκυλί.
Μια οδυνηρή και στοχαστική στιγμή σιωπής πέρασε μεταξύ των δύο ανδρών. - Θα μπορούσα να δανειστώ το σκυλί;
- Κάτσε στη σειρά !

3 comments:

  1. Σωστό! Ηπιο! Cool!

    ReplyDelete
  2. Μη μου πεις ότι σου μπήκαν ιδέες? ΠΆΝΤΩΣ ΠΉΓΑΙΝΕΤΕ ΠΡΏΤΑ ΣΤΗΝ βΡΑΖΙΛΊΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ..

    ReplyDelete
  3. Απορών και ΕξιστάμενοςOctober 23, 2009 at 9:41 PM

    Το σκυλί μετά τί το κάνεις; Ή μήπως -και το βρίσκω καλή ιδέα- το νοικιάζεις;

    ReplyDelete