Sunday, November 22, 2009

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ

''..Λέγεται ότι είσθε αντιαμερικανός... Χαμογελά. «Περίμενα αυτή την ερώτηση. Είναι όμως τόσο επιπόλαιες οι αιτιάσεις για αντιαμερικανισμό... Ισως διότι είχαν κατηγορήσει και τον πατέρα μου. Σας λέγω λοιπόν: Αγαπώ και θαυμάζω τον αμερικανικό λαό και η Αμερική με έχει τιμήσει, αλλά διατηρώ το δικαίωμα να ασκώ κριτική στην άφρονα πολιτική του αμερικανικού κατεστημένου. Η διακυβέρνηση Μπους - Τσένι έγραψε τις πιο μελανές σελίδες στην ιστορία της σύγχρονης Αμερικής. Το ίδιο κατεστημένο, αυτό που υποκινεί τυχοδιωκτικούς πολέμους, υπονομεύει τώρα τον χαρισματικό πρόεδρο Ομπάμα. Σε αυτή την Αμερική ασκώ κριτική, την ίδια που βρέθηκε αναμεμιγμένη στις ατυχέστερες στιγμές της πρόσφατης ελληνικής ιστορίας: στην αποστασία του '65, στο πραξικόπημα του '67, στην κυπριακή τραγωδία το '74. Δυστυχώς, στις επεμβάσεις αυτές υπήρξαν και δικοί μας, Ελληνες, πρόθυμοι να συνδράμουν, πρόθυμοι να χρησιμοποιηθούν... ΚαΦιλορώσος μήπως; «Ούτε φιλορώσος ούτε φιλοαμερικανός... Γεννήθηκα Ελληνας και είμαι πολίτης της Ευρώπης. Το μεγαλύτερο μέρος της 42χρονης επιστημονικής και ακαδημαϊκής μου καριέρας το διέθεσαι αυτή η ελληνική στάση με θλίβει περισσότερο απ' όλα»..
''..Φιλορώσος μήπως; «Ούτε φιλορώσος ούτε φιλοαμερικανός... Γεννήθηκα Ελληνας και είμαι πολίτης της Ευρώπης. Το μεγαλύτερο μέρος της 42χρονης επιστημονικής και ακαδημαϊκής μου καριέρας το διέθεσα..''
Διαβάστε περισσότερα..

No comments:

Post a Comment