Wednesday, February 17, 2010

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ?

Ο σύζυγος φοβάται ότι η γυναίκα του δεν ακούει πια τόσο καλά κ ίσως χρειαζεται κάποιο ακουστικό.

Για να την πάρει με το μαλακό πάνω στο θέμα ζητάει πρώτα από τον γιατρό τους να τον συμβουλέψει.

Αυτός του λέει ότι υπάρχει ένα απλό εύκολο τεστ για να μετρήσει κάπως το μέγεθος του προβλήματος.

«Κοίτα τι θα κάνεις» του λέει, «θα της πείς κάτι από μια απόσταση 15 μέτρων με κανονική φωνή. Θα δεις αν σε ακούει. Αν όχι, θα πλησιάσεις στα 10 μέτρα, μετά στα 7, στα 5 κλπ μέχρι να πάρεις μια απάντηση»

Το βράδυ λοιπόν, ενώ η γυναίκα μαγειρεύει, ο σύζυγος την ρωτάει με κανονική φωνή από την άλλη άκρη της τραπεζαρίας: «Αγάπη μου, τι μαγειρεύεις;» αλλά δεν παίρνει καμία απάντηση..

Κινείται λίγο πιο κοντά και ξαναρωτάει, με την ίδια ένταση φωνής: «Αγάπη μου, τι μαγειρεύεις;» - πάλι καμία απάντηση..

Φτάνει έξω από την κουζίνα, και ρωτάει: «Αγάπη μου, τι μαγειρεύεις;» - καμία απάντηση..

Μπαίνει λοιπόν ανήσυχος στην κουζίνα και από απόσταση 2 μέτρων ρωτάει, πάντα με τον ίδιο τόνο: «Αγάπη μου, τι μαγειρεύεις;» - καμία απάντηση πάλι..

Τελικά πλησιάζει ακριβώς πίσω της και ξανακάνει την ερώτηση: «Αγάπη μου, τι μαγειρεύεις;»

Η σύζυγος γυρνάει απότομα, αγανακτισμένη:

«Ρε ΜΑΝΩΛΗ αμάν, για ΠΕΜΠΤΗ φορά στο λέω, ΚΟ-ΤΟ-ΠΟΥ-ΛΟΟΟ!»

No comments:

Post a Comment