Tuesday, January 8, 2013

Η ΧΑΛΙΜΑ, Η ΤΖΕΝΗ ΚΙ ΕΓΩ της ΜΑΤΙΝΑΣ ΝΙΚΑ


''Μετά από απανωτά ξενύχτια κι απανωτά ουίσκι, αδύνατο να φορέσω τους φακούς επαφής. Χρειάζομαι επειγόντως λούσιμο και χτένισμα αλλά στη φάση που περνάω δεν αισθάνομαι τίποτε άλλο πάνω στο κεφάλι μου εκτός από τα κέρατά μου τα δίφορα. Ο τέως συμβίος βλέπεις, είχε φροντίσει την κόμμωσή μου μόλις προ μηνός. Αν και δεν αποκλείεται να έχω πέσει έξω στους υπολογισμούς. Όσο για τα ρούχα μου, βρίσκονται κι αυτά σε κωματώδη κατάσταση, αφού όλη τη μέρα την βγάζω στο κρεβάτι.
Δουλειά γιοκ (δε μπορώ να δουλέψω σου λέω), λεφτά γιοκ, είμαι άσχημη, κακιά και στα πρόθυρα του αλκοολισμού. Με δυο λόγια: έχω τα μαύρα μου τα χάλια. Έχω όμως και τα νιάτα μου. Και τη φίλη μου την Κατερίνα.
Η Κατερίνα είναι αεροσυνοδός και μοιάζει πολύ με φρέσκο ρυζόγαλο. Είναι λαχταριστή, γαλακτερή και πασπαλισμένη με κανελιές φακίδες. Πολύ ερωτευμένος μαζί της μοιάζει να είναι και ο Μαροκινός επιχειρηματίας με την αριστοκρατική καταγωγή..''
Διαβάστε περισσότερα..

No comments:

Post a Comment