Wednesday, December 18, 2013

''ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ'' ZEITFEIST

''Αγαπημένε μου ( Άη) Βασίλη!
Έχω πληροφορηθεί λεπτομερώς περί της μη ύπαρξής σου, αυτό όμως δε με εμποδίζει να λυπάμαι για την απώλειά σου. Ο πόνος της στέρησης και μόνο σε κάνει για μένα υπαρκτό υπαρκτότατο! Φυσικά και ξέρω οτι δεν είσαι άγιος από τότε που μια μοχθηρή γυναίκα απερίσκεπτα τερμάτισε την ευδαιμονία της παιδικής μου αθωότητας. Αλλά ξέρεις κάτι; Δεν τα κατάφερε ολοκληρωτικά. Εγώ μετά από οδύσσεια μάχη με το χρόνο κατάφερα και ξαναγύρισα στον κόσμο εκείνο που δε σε νοιάζει αν πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου. Αρκεί να τα κάνεις. Έτσι λοιπόν, αν και δε σε γνώρισα ποτέ, παίρνω το θάρρος εκ περιεργείας να μοιραστώ μαζί σου την ευχαρίστηση του να απαριθμείς επιθυμίες έτσι για την πλάκα του πράγματος..''
Διαβάστε περισσότερα.. 
Ιδού και ένας Skipper που λείπει από το γράμμα σου..



2 comments:

  1. ευχαριστώ πολύ κύριε Αντώνη!
    με την ευκαιρία ( δεδομένου ότι είστε ο ίδιος ιστιοπλόος και έχετε και σκάφος) σε τί θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμος ο κύριος Βασίλης;

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω σκάφος και δεν είμαι ιστιοπλόος.. Παρα κάτω?

    ReplyDelete