ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ : Α.ΓΚΟΛΤΣΟΣ,Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Γ.ΚΟΚΚΑΛΑΣ Ζ.ΛΑΛΛΗ , ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΟΤΖΙΑ, ΛΩΡΑ, Γ. ΜΕΙΜΑΡΟΓΛΟΥ, Ε. ΣΤΙΚΑ, OTINANISM, , ΦΡΑΓ.ΚΟΣ,Π. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ, Α. ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: Β.ΒΑΡΣΟΣ, Μ.ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, ROSANIMARIA, Μ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ,I.ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Β. ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΣ FREE LANCE:Ε.ΒΑΡΔΑΚΑΣ... ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΥΝΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 29/5/2013, Ο ΑΝΤΟΝΙΧ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ-ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ 18/4/2015 και ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΣΑΝΤΙΛΗΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2021
Monday, January 27, 2014
ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΓΚΟΛΤΣΟΥ ''ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΒΡΑΔΥ''
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Πολύ μελαγχολική θα έλεγα, έχει όμως μια ευγένεια και έναν αέρα αξιοπρέπειας (δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εκφράσω) που ίσως να οφείλονται στον ταλαντούχο όπως αποδεικνύεται φωτογράφο, ίσως και να είναι εγγενή στην προσωπικότητα της πόλης.
ReplyDeleteΚαλή ημέρα και καλή εβδομάδα,
Τίτα
Αθήνα μελαγχολική; Τότε, τι να πει το Μπουένος Άιρες;
ReplyDeleteΚι έπειτα η Φωτογραφία δεν είναι, παρά για να απεικονίζει. Ποτέ δεν κατηγοριοποιήθηκε στις κοινωνικές επιστήμες...
Α.
Ο καλλιτέχνης συνήθως δεν ταυτίζεται με το έργο του και τις προθέσεις του..Το έργο αυτονομείται. Οι φωτο σου δώσανε πλαστικά την ψυχολογία της πόλης σε κρίση και ορθώς τις συνέκρινες με Μπουένος Άιρες. Λοιπόν ο λαός εψήφισε. Εϊασι ο φωτογράφος της κρίσηςε της μεσαίας τάξης.
ReplyDelete