Friday, March 7, 2014

Ούτε αριστερός ούτε δεξιός Νικόλα; Ο επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας του Ποταμιού για τις ευρωεκλογές Νικόλας Γιατρομανωλάκης


Τελικά, τι είστε εκεί στο Ποτάμι; Ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί… Ναι, μάλλον δεν είμαστε τίποτα από τα δύο ή, για να ακριβολογώ, δεν μας απασχολεί να προσδιοριστούμε και να επιδείξουμε ένα πιστοποιητικό φρονημάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε απολιτίκ. Δεν υπάρχουν εκλογές στις οποίες να μην έχω ψηφίσει, αλλά, από την άλλη, δεν υπάρχουν και εκλογές στις οποίες να μην έχω ψηφίσει μετά πόνου καρδίας – μακάρι να μπορούσα να μου κολλήσω ένα post-it που να λέει πάνω δεξιός ή αριστερός, να το κουβαλάω και να νιώθω καλά μαζί του, στη λογική τού «πίστευε και μη ερεύνα». Πηγή: www.lifo.gr
Τελικά, τι είστε εκεί στο Ποτάμι; Ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί… Ναι, μάλλον δεν είμαστε τίποτα από τα δύο ή, για να ακριβολογώ, δεν μας απασχολεί να προσδιοριστούμε και να επιδείξουμε ένα πιστοποιητικό φρονημάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε απολιτίκ. Δεν υπάρχουν εκλογές στις οποίες να μην έχω ψηφίσει, αλλά, από την άλλη, δεν υπάρχουν και εκλογές στις οποίες να μην έχω ψηφίσει μετά πόνου καρδίας – μακάρι να μπορούσα να μου κολλήσω ένα post-it που να λέει πάνω δεξιός ή αριστερός, να το κουβαλάω και να νιώθω καλά μαζί του, στη λογική τού «πίστευε και μη ερεύνα». Πηγή: www.lifo.gr

No comments:

Post a Comment