Friday, October 31, 2014

Έστησα κι εγώ κάποια σπιτικά [Από τη Γερμανική στη Γερμανία]. συνέχεια 2η

''Πάντα μου άρεσε να παίζω τις κουμπάρες. Κυρίως για τα σερβίτσια.
Η τάση να στήσω το δικό μου τσαντίρι άρχισε νωρίς στο σπίτι της μαμάς μου. Στην αρχή ένα δωμάτιο γεμάτο φωτογραφίες ποπ σταρ και φρικιών στους τοίχους, αργότερα κάτι πιο εστέτ σε μελιτζανί. Κατόπιν επέκταση. Σε αυτό δεν έχω κανένα παράπονο. Όχι μόνο δεν παραβίαζαν το  χώρο μου, αλλά και ήμουν από τα λίγα παιδιά που είχαν υπνοδωμάτιο και γραφείο όλο δικό τους.  Πήρα και δεύτερο δωμάτιο. Κουβάλησα όλη την αποθήκη από το υπόγειο και ζούσα μέσα σε περιβάλλον παλαιοπωλείου φορώντας τη ζυπ κυλότ ορειβασίας της γιαγιάς μου ένα μοντγκόμερι του Γιάννη και κάτι φούστες από παλιά φορέματα της μαμάς. Για κολιέ φορούσα δεκάρες περασμένες σε δέρμα. Δετά παπούτσια μαύρες κάλτσες. Το vintage τότε ήταν απλώς Μοναστηράκι chic. Αμπέχονα, στρατιωτικές τσάντες, οτιδήποτε μακριά από τα συμβατικά των αστών γονιών μας. Τα μπακίρια από το υπόγειο δεν έφταναν. Η συλλογή συμπληρώνονταν τότε από κομμάτια εθνικών ενδυμασιών. Τσεβρέ κουλτούρ στην κυριολεξία. Νάιλον κάλτσες και σουτιέν ο μέγας εχθρός.
Με το γιλέκο της καραγκούνας και το ταγάρι πήγα στη Γερμανία για σπουδές. Σε ένα μπαούλο πακετάρισα όλα τα υπάρχοντά μου. Το μπουρνούζι και το παλτό του Γιάννη, το πικάπ και τους δίσκους μου, τα μπλου τζην και τα χάντρινα βραχιόλια μου. Φτάνοντας συμπλήρωσα βέβαια με αφρικάνικο καλάθι και ινδικές δερμάτινες σαγιονάρες. Στο μάτι kajal στο μαλλί χέννα. Ο δρόμος του κοσμοπολιτισμού είχε ανοίξει διάπλατος. Τσάι Lapsang Souchong κονιάκ Martel πορτό Sandeman. Τα άπαντα του Μάο το Κεφάλαιο του Μαρξ βιβλίο δέκατο..''

No comments:

Post a Comment