''Τι είναι αυτό που συνδέει τις εξαγορές της Jet.com από τη WalMart για 3 δισ. δολάρια, του Dollar Shave Club από τη Unilever για 1 δισ. δολάρια και της Cruise από τη General Motors για 1 δισ. δολάρια;
Εκτός από τα πολύ μεγάλα ποσά και στις τρεις περιπτώσεις, παραδοσιακά
μεγάλοι παίχτες του παγκόσμιου επιχειρείν απέκτησαν startups στη
προσπάθεια τους να ελέγξουν τον ανταγωνισμό και να προλάβουν τις
εξελίξεις στον κλάδο τους. Παράλληλα είναι η απόδειξη ότι ακόμα και οι
μεγάλοι παίχτες, με τεράστια έσοδα και κέρδη από τις δραστηριότητες
τους, δεν μπορούν να θεωρούν τίποτα δεδομένο στην ψηφιακή εποχή.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Dollar Shave Club, την εταιρεία που
ανάγκασε τη Gillette να «ακονίσει» τα ξυράφια της (ανήκει στη Procter
and Gamble) και για πρώτη φορά να προωθεί τα προϊόντα της εστιάζοντας
στην τιµή τους και όχι µόνο στην ποιότητά τους..''
Διαβάστε περισσότερα..
No comments:
Post a Comment