Monday, March 26, 2018

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΥΜΙΩΤΗΣ Μια φοβερή αποκάλυψη

Σ​​ήμερα θα σας κάνω μια φοβερή αποκάλυψη, την οποία τα βοθροκάναλα και τα πληρωμένα έντυπα σας έχουν επιμελώς αποκρύψει. Μου πήρε ακριβώς ένα χρόνο προκειμένου να επιβεβαιώσω τις πληροφορίες μου, γι’ αυτό πρέπει να μου συγχωρέσετε την καθυστερημένη ενημέρωσή σας. Ξεκίνησα την έρευνά μου πέρυσι, όταν, συμμετέχοντας στις εργασίες του Delphi Economic Forum στην έρευνα «Τι πιστεύουν οι Ελληνες» που παρουσίασε η διαΝΕΟσις, διαπίστωσα ότι υπήρχαν «περίεργα» ευρήματα στις ακόλουθες ερωτήσεις:
– Θα ήθελα να σας διαβάσω ορισμένες λέξεις και θα ήθελα να μου πείτε εάν, για εσάς προσωπικά, αντιπροσωπεύουν κάτι «καλό» ή κάτι «κακό». Απάντηση: Γερμανοί - Καλό 36,4%, Κακό 52,7%. Ρώσοι - Καλό 77,4%, Κακό 10,7%.
– Και τι θεωρείτε πως είναι τα ορατά ίχνη που αφήνουν τα αεροπλάνα στον ουρανό; Απάντηση: Υδρατμοί 61,9%, Αέρια ψεκασμού 26,5%, Δεν ξέρω / Δεν απαντώ 11,6%.
Αυτό το τελευταίο εύρημα με προβλημάτισε ιδιαίτερα. Τόσοι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν; Μήπως εγώ προσωπικά, λόγω ηλικίας («δεν μπορείς να μάθεις σε ένα γέρο σκύλο νέα κόλπα») ή ξεροκεφαλιάς, δεν καταλαβαίνω ότι όντως μας ψεκάζουν για να επηρεάσουν την κρίση μας; Αποφάσισα να διερευνήσω το θέμα.

No comments:

Post a Comment