Monday, July 17, 2017

Τριφύλλης Αντώνης ''Διακοπές από την απαισιοδοξία'' TO BHMA


''Είναι αλήθεια ότι στο νησί δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να βασίζω κάποιες σκέψεις που αναδύονται αυθόρμητα από την επαφή μου με κατοίκους και επισκέπτες που έχω την ευκαιρία να συναντώ.

Ομως πρέπει να ομολογήσω ότι η απόσταση στη μεγάλη πόλη από την καθημερινότητα, η αποξένωση θα έλεγα, μου στερεί τη δυνατότητα τέτοιων επαφών.

Πηγαίνοντας στο νησί, έχω την εντύπωση ότι βγαίνω από μια πνευματική φυλακή και ο μαΐστρος βοηθά τις βραδινές εξόδους και την επικοινωνία.

Θυμάμαι ότι το 2008 γύρισα στην Αθήνα με την αίσθηση ότι μια νέα, θλιβερή πραγματικότητα διαμορφώνεται στη χώρα που καμάρωνε διά των ταγών της για υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, για την προστασία της από την παγκόσμια κρίση που σάρωνε τις αγορές και για το μέλλον της. Τέτοια ήταν η εικόνα που κατέγραψα στο νησί που άρχισα να γράφω(1) ότι τα πράγματα δεν βαίνουν καλώς στην αποικία. Με αποτέλεσμα να βρεθώ αντιμέτωπος με δύσπιστα βλέμματα φίλων. Εναν χρόνο αργότερα η κρίση χτύπησε τη χώρα και όλες αυτές οι θλιβερές σκέψεις που μου προκάλεσε το καλοκαιρινό 2008 βγήκαν αληθινές.
.''
(1)Το άρθρο του 2008, σαν να το έγραψα πρόσφατα..

No comments:

Post a Comment